A mi történetünk
Az Angel Baby kalandja 2008-ban kezdődött két lelkes és álmodozó személlyel: Dessivel és Dimitarral. Létrehoztunk egy innovatív és inspiráló márkát, amellyel a világot szerettük volna meghódítani.
Túl sok eredetiség nélkül az ANGEL nevet választottuk Dimitar fia után, aki akkor még csecsemő volt.
Most már nem arról álmodozunk, hogy meghódítsuk a világot, hanem annak csak egy kis részét. Ugyanúgy mint a kezdetben, minden reggel ugyanazzal a lelkesedéssel indulunk dolgozni, és ugyanazért a célért és ugyanolyan szeretettel dolgozunk és valósítjuk meg az álmunkat.
Küldetésünk
Már az elején az volt a célunk, hogy az Angel Baby márkát úgy építsük fel, hogy az több legyen, mint egy termék és egy címke.
Hiszünk abban őszintén, hogy napjainkban a "több" nem feltétlenül jelenti a "jobbat", és ezt szeretnénk gyermekeinknek is továbbadni.
Így született meg a "Hálózsák küldetésben" kezdeményezés. Ez az Angel Baby küldetésének természetes folytatása - ügyfeleink minden vásárlással hozzájárulnak a jobb világhoz.
Verhetetlen előnyünk
Óriási előnyünk, hogy mi magunk készítjük el a hálózsákokat.
Nagyon sok vállalat úgy dönt, hogy kiszervezi termékei gyártását, mert ez könnyebb, olcsóbb. A gyártási folyamatot időpazarlásnak tekintik.
Nálunk, az Angel Babynél más a helyzet. Minden nap megtanulunk valami újat a termékeink elkészítésével, és ezáltal jobbá válunk. Tanulunk a hibáinkból, és lehetőségünk van azokat azonnal kijavítani. Elsajátítjuk a folyamatok irányítását és fejlesztését. Megtanuljuk a tökéletességet.
Fedezd fel a világot
A célunk mindig az volt, hogy olyan termékeket fejlesszünk ki, amelyek jobbá teszik a gyerekek és ezáltal a szüleik életét is.
2017-ben az Angel Baby elnyerte a gyermek- és ifjúsági eszközök kategóriájának a legrangosabb díját - a "Kind und Jugend Innovation Award" -t. Ez az Oscar díjunk, az olimpiai aranyunk, amelyet eddig soha nem ítéltek oda közép- és kelet-európai cégeknek.
A My Skin Sensitive gyermekruházati vonal, egy komplex gyártási folyamatban előállított gyermekruházat, amelyet speciális, természetes, antibakteriális oldattal kezelnek. Ezt a súlyos bőrproblémákkal küzdő csecsemők és gyermekek megsegítésére fejlesztették ki.
Álmodunk arról a napról, amikor lesz időnk és lesznek erőforrásaink a My Skin Sensitive gyártásának megkezdéséhez. Azonban nem ezen ruhák értékesítése az elsődleges cél, hanem adományozni akarjuk őket, és ezáltal segíteni és enyhíteni több ezer gyermek szenvedését. Álmodunk a "Hálózsák küldetésben" kezdeményezés következő fejezetéről.
A tehetség segít ...
.. de mindenekelőtt a kemény munka a napirend. Sok energiát és időt kell befektetni. Időbe telik a szakma elsajátítása. Évekbe telik. Sok év, amelyben többet adsz magadból, mint amennyit visszakapsz. Nem könnyű évek ezek, de nem is kell könnyűnek lenniük.
Igen, a tehetség segít, a tehetség csak az a képesség, hogy kitartóan dolgozz valamin, addig amíg igazán el nem sajátítod.
Évtizedes tapasztalatra van szükség ahhoz, hogy olyan tökéletesen tudjunk szabni és varrni, mint varrónőink. Itt nincs rövidebb út és nincs egyszerű módszer!
Hiszünk az embereinkben
A Bethlehem Steel vállalat egy 1940-es kísérletében megmérte, hogy hány öntöttvas tömb rakható fel a vonatra. A férfiak dél körül megállás nélkül dolgoztak, és 12,5 tonnát sikerült rakodniuk, de ezt követően túl kimerültek voltak ahhoz, hogy folytassák a munkát.
Következő nap a férfiak 26 percet dolgoztak, majd 34 percet pihentek. A logikával ellentétben, 47 tonnát raktak be - majdnem négyszer annyit, mint amikor megállás nélkül dolgoztak.
Az Angel Baby valószínű az egyetlen ruhagyártó cég, ahol egy munkanap kevesebb mint 8 óra.
Hiszünk a minőségben
Amikor a minőségről beszélünk, ez nem csak a legjobb anyagok felhasználásáról szól. Többnyire a mindennapok filozófiájáról beszélünk: hogyan bánunk a csapatunkkal, hogyan bánunk az ügyfeleinkkel, hogyan bánunk egymással, és nem utolsósorban arról, hogy miként mozdítjuk elő társadalmi felelősségvállalásunkat termelőként - a korlátozott erőforrásokkal rendelkező világunkban.
A minőség egyben design is. Napjainkban egyre ritkább olyan termék megtervezése, amely sokáig népszerű és aktuális marad. A legtöbb terméket manapság nem azért dobják el, mert elhasználódtak, hanem főleg azért, mert a tulajdonosaik megunták.
A rendkívüli termékeknek lényege és célja van, amely meghaladja a funkciójukat. A játék funkciója, hogy játszani lehessen vele. Célja és lényege, hogy örömet és szórakozást keltsen. Ezért nem meglepő, hogy az ilyen termékek nagyon fontosak számunkra. Kedvenc dolgainkká válnak. Igen, továbbra is új játékokat vásárolunk, de vannak dolgok amiket nem lehet ilyen egyszerűen pótolni.
Végül a minőség a felhasznált anyagoknak is köszönhető. Ezt a saját bőrünkön érezzük. Egy jó termék nagyon hosszú ideig használható, ha a legjobb anyagokat használják. Ez nyilvánvaló! Sajnos az anyagok minőségének a legtöbb gyártó nem tulajdonít kellő jelentőséget. Aztán csodálkozunk ... talán mégsem annyira nyilvánvaló ...
Tömeggyártás - ezt mi nem tesszük
Azért megyünk minden nap dolgozni, hogy a legjobb hálózsákokat készítsük, nem a legtöbbet.
Jobb egy dologra koncentrálni és azt jól csinálni.
Hálózsákokat készítünk. Ez van. Se több, se kevesebb. Figyelemelterelés nélkül.
Tudjuk, hogy nem lehetünk mindenben jók, de határozottan hisszük, hogy a legjobb hálózsákokat készítjük a gyermekek számára. Kiválasztjuk a legjobb pamutszöveteket egész Európából, megtervezzük a legjobb mintákat, és a többit rábízzuk hozzáértő alkalmazottainkra és a megbízható varrógépeikre.
A büszke művészek aláírják alkotásaikat!